skip to Main Content

تولید کننده ایزوتیازولین

امتیاز

شرکت پدیدآورندگان بعنوان یکی از شرکت های تولید کننده ایزوتیازولین با کیفیت، در این مقاله قصد دارد شما را با فرآیندهای یک کارخانه تولید کننده ایزوتیازولین آشنا کند.

شرکت پدید آورندگان تولید کننده ایزوتیازولین

ایزوتیازولین چیست؟

ایزوتیازولین ( پرزرواتیو ) یک ترکیب شیمیایی هتروسیکلیک با فرمول شیمیایی C۳H۳NOS است که در مقایسه با بسیاری از هتروسیکل ها، ترکیب ساده تری دارد و کشف آن نسبتاً همین اواخر رخ داده است و گزارش هایی در مورد کشف این ماده برای اولین بار در دهه ۱۹۶۰ منتشر شده اند.

ترکیبات آلی حاوی حلقه های هتروسیکلیک پنج عضوی نقش مهمی در بسیاری از بخش های صنعتی ایفا می کنند. از جمله، ایزوتیازولین و مشتقات آن در زمینه‌های مختلف کاربرد پیدا کرده‌اند، زیرا خواص بیولوژیکی مفیدی از جمله فعالیت‌های ضد میکروبی، ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد ویروسی، ضد سرطانی و ضد التهابی دارند. از نظر شیمیایی، ایزوتیازولین یک هتروآروماتیک پنج عضوی است که از تیوفن مشتق شده است، که در آن موقعیت دوم توسط یک اتم نیتروژن اشغال شده است.

 

کاربردهای  ایزوتیازولین

ایزوتیازولین یک ماده مهم وموثر در صنایع مختلف بوده و عمدتا در صنایع زیر به وفور مصرف میشود:

• صنایع آب و تصفیه آب

• صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی

• صنایع فلزی و فلزکاری

• کارخانجات چسب سازی

• صنایع تولید و فرآوری چرم

• صنعت تولید ضدعفونی کننده های  لوازم پزشکی

و این صنایع نیاز مبرم به حضور و محصولات یک تولید کننده ایزوتیازولین دارند.

 

شرکت پدید آورندگان تولید کننده ایزوتیازولین

 

روش تولید در کارخانه تولید کننده ایزوتیازولین

تولید ایزوتیازولین به طور کلی شامل چهار مرحله است:

1.سولفوراسیون

2.خالص سازی

3.آمیناسیون

4.کلرزنی

تمامی مراحل فوق در شرکت تولید کننده ایزوتیازولین پدیدآورندگان با بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی انجام میشود و ماحصل آن یک محصول ایرانی کاملا قابل رقابت با بهترین نمونه های خارجی، البته با داشتن مزایای رقابتی قیمت مناسب و در دسترس بودن دائمی و کم بودن هزینه های حمل و نقل و همچنین نداشتن ریسک افزایش قیمت ارز میباشد. از آنجاییکه کارخانجات تولیدی در حوزه های: صنایع آب و تصفیه آب، صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی و فلزکاری، کارخانجات چسب سازی، صنایع تولید و فرآوری چرم و صنعت تولید ضدعفونی کننده های  لوازم پزشکی در خصوص تامین ایزوتیازولین خود بسیار حساس هستند وبیشتر به نمونه های وارداتی اطمینان بیشتری دارند ولی تمام صنایعی که با ما کار میکنند با خرید دائمی خود به ما ثابت کرده اند که محصول ما یکی از بهترین نمونه های تولید شده در بازار است.

یک شرکت تولید کننده ایزوتیازولین باید به تجهیزات و ملاحضات کاری زیر دسترسی مستقیم داشته باشد:

  1. رآکتور پیشرفته تولید کننده ایزوتیازولین
  2. مواد اولیه با کیفیت
  3. محیط مناسب تولید و کارخانه ای
  4. مدیریت تولید سیستماتیک
  5. سیستم استاندارد و تضمین کیفیت
  6. محیط مناسب و استاندارد جهت انبار محصول نهایی
  7. دسترسی مناسب به شریانهای حمل و نقل
  8. دسترسی سریع به کارخانجات تولیدی مطرح و عمده
  9. سیستمحمل و نقل مطمئن و سریع
  10. پشتیبانی فنی و مهندسی از مشتریان
  11. سیستم قیمت گذاری اصولی و منصفانه
  12. در نظر گرفتن اصول محیط زیستی
  13. داشتن سیستم CRM و باشگاه مشتریان جهت به حداکثر رسانی رضایت مشتریان
  14. داشتن استانداردهای الزامی ملی و فراملی( ایزوها)
  15. تولید دانش بنیان و مزیت رقابتی کیفیت همیشگی محصول

 

موارد فوق به همراه داشتن پروانه بهره برداری معتبر و مجوز وزارت بهداشت و پروانه غذا و دارو  تنها بخشی از مواردی است که ما بعنوان تولید کننده ایزوتیازولین در کارخانه پدیدآورندگان جم در اختیار داریم تا شما مشتریان گرامی با اطمینان خاطر از محصولات تولیدی ما استفاده کنید و پیشاپیش این تضمین را از ما داشته باشید که در صورت شروع به خرید محصولات پدیدآورندگان و به خصوص ایزوتیازولین پدیدآورندگان، جزو مشتریان دائم ما خواهید بود.

ما در کارخانه پدیدآورندگان جم در تلاش هستیم تا با تولید ایزوتیازولین بسیار با کیفیت و ارائه با قیمت رقابتی وظیفه خود را بعنوان یک تامین کننده مطمئن به نحو احسن انجام دهیم و همواره تولید محصول با کیفیت با قیمت مناسب جزو اهداف و برنامه ریزی های ما بوده و هست. از شما دعوت میکنیم تا ضمن تکمیل فرم ثبت سفارش نسبت به دریافت نمونه محصول ایزوتیازولین به همراه برگه آنالیز اقدام فرمایید.

Back To Top