skip to Main Content

تولید کننده سولفوسوکسینات

امتیاز

شرکت پدیدآورندگان جم بعنوان یکی از بهترین کارخانجات تولید کننده سولفوسوکسینات در کشور بوده و در حجم بالا، نسبت به تامین مواد اولیه کارخانجات تولیدی اقدام نموده است. در این مطلب قصد داریم شما را با فرآیند یک کارخانه تولید کننده سولفوسوکسینات آشنا کنیم.

 

شرکت پدید آورندگان تولید کننده سولفوسوکسینات

 

سولفوسوکسینات چیست؟

سولفوسوکسینات-دی سدیم لورت سولفوسوکسینات (DLS)، به عنوان دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات شناخته می شود، یک سورفکتانت آنیونی است که در ابتدا در سال 1939 معرفی شد. سولفوسوکسینات به گروه بیشتری از سورفکتانت ها به نام سولفوسوکسینات ها، نمک های سدیمی استرهای آلکیل اسید سولفوسسینیک تعلق دارد.

 

این ماده شیمیایی به دلیل خواص عالی آن مانند پاکسازی خوب، کف کردن، امولسیون کنندگی و زیست تخریب پذیری بسیار مورد توجه است. سولفوسوکسینات یک عنصر ملایم و موثر در محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می شود. ملایم بودن این ترکیب آن را به انتخابی مناسب حتی برای محصولات شوینده کودک تبدیل می کند.

امروزه از سولفوسوکسینات نه تنها در فرمولاسیون های پاک کننده بلکه در صنایع مختلف از جمله نساجی، پلیمرها، رنگ و پوشش، چرم، چاپ و کشاورزی استفاده می شود.

 

شرکت پدید آورندگان تولید کننده سولفوسوکسینات

فرآیند های کارخانه تولید کننده سولفوسوکسینات

تولید سولفوسوکسینات شامل مراحل زیر است:

1. واکنش استریفیکاسیون: شامل گرم کردن اکتانول، مالئیک انیدرید و یک کاتالیزور  با عمل همزدن برای افزایش دما،و سپس شروع وکیوم کردن و آبگیری پس از رسیدن به دمای معین، در پایان هم زدن و خنک شدن پس از اتمام آبگیری و افزودن قلیایی برای خنثی کردن کاتالیزور برای به دست آوردن یک دیوکتیل مالئات استری شده.

2. واکنش افزودن: در این مرحله مالئیک دیاکتیل فتالات با بی سولفیت سدیم تحت حرارت واکنش می دهد تا مالئیک دیوکتیل سدیم سولفونات، یعنی سولفوسوکسینات به دست آید.

3.رسوب و فیلتراسیون: در این مرحله با افزودن حلال آلی به سولفوسوکسینات پس از آبگیری برای حل، عمل رسوب و فیلتر کردن انجام میشود.

4.حلال زدایی و تصفیه: در پایان با حرارت دادن قسمت رویی در مخزن رسوب برای حذف حلال آلی ، سولفوسوکسینات با خلوص بالا و بدون نمک به دست می آید.

شرکت پدید آورندگان تولید کننده سولفوسوکسینات

تجهیزات کارخانه تولید کننده سولفوسوکسینات

 

یک کارخانه تولید کننده سولفوسوکسینات علاوه بر تجهیزات پیشرفته تولید به توان علمی و تجارب بسیار بالایی برای تولید با کیفیت این ماده مهم و کاربردی نیاز دارد. روش های متنوع عمل آوری و تولید، عملکرد صحیح تجهیزات، کنترل مستمر فرآیند تولید و داشتن یک نظام کنترل کیفی مستقر در کارخانه تولید کننده سولفوسوکسینات از مهمترین پایه های یک تولید با کیفیت و اصولی است.

 

یک شرکت تولید کننده سولفوسوکسینات باید به تجهیزات و ملاحضات کاری زیر دسترسی مستقیم داشته باشد:

  1. رآکتور پیشرفته  تولید کننده سولفوسوکسینات
  2. مواد اولیه با کیفیت
  3. محیط مناسب تولید و کارخانه ای
  4. مدیریت تولید سیستماتیک
  5. سیستم استاندارد و تضمین کیفیت
  6. محیط مناسب و استاندارد جهت انبار محصول نهایی
  7. دسترسی مناسب به شریانهای حمل و نقل
  8. دسترسی سریع به کارخانجات تولیدی مطرح و عمده
  9. سیستمحمل و نقل مطمئن و سریع
  10. پشتیبانی فنی و مهندسی از مشتریان
  11. سیستم قیمت گذاری اصولی و منصفانه
  12. در نظر گرفتن اصول محیط زیستی
  13. داشتن سیستم CRM و باشگاه مشتریان جهت به حداکثر رسانی رضایت مشتریان
  14. داشتن استانداردهای الزامی ملی و فراملی( ایزوها)
  15. تولید دانش بنیان و مزیت رقابتی کیفیت همیشگی محصول

موارد فوق تنها بخشی از مواردی است که ما بعنوان تولید کننده سولفوسوکسینات در کارخانه پدیدآورندگان جم در اختیار داریم تا شما مشتریان گرامی با اطمینان خاطر از محصولات تولیدی ما استفاده کنید.

 

ما در کارخانه پدیدآورندگان جم در تلاش هستیم تا با تولید سولفو سوکسینات بسیار با کیفیت و ارائه با قیمت رقابتی وظیفه خود را بعنوان یک تامین کننده مطمئن به نحو احسن انجام دهیم و همواره تولید محصول با کیفیت با قیمت مناسب جزو اهداف و برنامه ریزی های ما بوده و هست. از شما دعوت میکنیم تا ضمن تکمیل فرم ثبت سفارش نسبت به دریافت نمونه محصول سولفوسوکسینات به همراه برگه آنالیز اقدام فرمایید.

Back To Top