skip to Main Content

تولید کننده بتائین

5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم در زمینه آشنایی با عملکرد یک تولید کننده بتائین اطلاعات کاربردی و مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم

بتائین چیست؟

بتائین یک ترکیب آمونیوم کواترنری و یون دو قطبی است و نام کامل این محصول کوکوآمیدوپروپیل بتائین است.
برای اولین بار این ماده در قرن نوزدهم در آب چغندر یافت شد.این ماده مشتق متیل از آمینو اسید گلایسین بوده که با نام های متیل
گلیسین، لیسین و اکسی نورین نیز شناخته می شود.
باید بدانید که این ماده در حالت مایع در شوینده ها و محصولات آرایشی و بهداشتی به وفور استفاده می شود و حالت جامد آن نیز به صورت پودری عرضه می شود که نوعی ماده مغذی است که در درمان هموسیستینوری استفاده می شود و یک دارو است که در کارخانه ی تولید مواد شیمیایی به فروش نمیرسد.

بتائین یک ماده تجزیه پذیر است و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب نمی رساند، نگهداری از بتائین بسیار ساده بوده و کافیست که از تابش مستقیم نورخورشید به دور بوده و از سرما و یخبندان محافظت گردد.

برخورد مستقیم بتائین با پوست میتواند منجر به سوزش، خارش و تورم پوست شده و در صورت تماس با پوست یا چشم حتما با آب فراوان بشویید و سریعا به پزشک مراجعه کنید.

تولید کننده بتائین در ایران

کاربرد بتائین در مواد شوینده

از بتائین به عنوان یه سورفکتانت و بوستر کف در محصولات شوینده و یا سایر کاربرد های صنعتی استفاده می شود.
در ابتدای جنگ جهانی دوم بعنوان یک شوینده که در آب سرد کف میکرد استفاده میشد، بعد ها در شامپویی استفاده شد که برپایه ی
روغن نارگیل بود. این شامپو به خوبی کف میکرد ولی به اندازه بقیه شوینده ها قدرت پاک کنندگی نداشت ، به همین دلیل به شامپو بچه معروف شد.

بتائین مـاده شـوینده بسـیار ملایمی بـوده و مـی تواند بـه عنوان سـورفکتانت اصلـی یـا ثانوی بـه کار برده شـود. ایـن ماده تقویـت کننـده کـف و افزایش دهنـده ویسـکوزیته نیز می باشـد و قابلیـت اختـلاط بـا سـورفکتانت هـای آنیونیـک، کاتیونیـک
و نانیونیـک را دارد. از ویژگـی هـای منحصـر بفـرد کوکامیـدو پروپیـل بتائیـن اسـتاندارد، درصـد آمیـدو MCA و
DCA بنزاجـم در کنـار آمیـن بسـیار پاﻳﻴـن و رنگ بسـیار ملایـم و مطلـوب بدون فرآینـد رنگبری در مقایسـه با محصولات
مشـابه می باشـد.

روش تولید بتائین

تولید بتائین یک فرآیند دومرحله ای است که در مرحله اول دی‌متیل آمینو پروپیلامین با اسیدهای چرب ترکیب شده و آمیدوآمین نوع یک را به وجود می‌آورد و در مرحله دوم از ترکیب آمیدوآمین تولید شده مرحله قبلی با اسید کلرو استیک این آمونیوم بوجود می آید.

تولید بتائین با کیفیت ارتباط مستقیمی با تجربه تیم تولید، تجهیزات کارخانه، مواد اولیه با کیفیت،استفاده بهینه از تجهیزات سنجش آزمایشگاهی و استقرار نظام استاندارد کنترل کیفیت دارد. شرکت پدید آورندگان جم با در اختیار داشتن سرمایه های انسانی متخصص و در اختیار داشتن مواد اولیه بسیار با کیفیت ( با توجه به اینکه در مجموعه ما یک تیم حرفه ای بازرگانی جهت تامین مواد اولیه باکیفیت از منابع دست اول داخلی و خارجی فعال است )، استقرار نظام استاندارد کنترل کیفیت و همچنین خوشنامی این شرکت چه در حوزه ارائه تولید مواد اولیه با کیفیت و چه در ارائه قیمت های رقابتی یک انتخاب مطمئن و بدون ریسک را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید داخلی بتائین

با توجه به حضور پر رنگ متخصصین ایرانی در تولید مواد اولیه شیمیایی، سالهاست که بتائین با کیفیت در کشور و به میزان کافی تولید شده و دیگر جایی برای حضور رقبای خارجی ( با توجه به مزیت رقابتی قیمت محصولات داخلی ) باقی نمانده است و این بازار همواره در اختیار تولید کننده بتائین داخلی بوده است.

شرکت های بزرگ تولیدکننده شوینده، آرایشی و بهداشتی با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخلی از جمله شرکت پدیدآورندگان جم و طی تشریفات تدارکاتی داخلی شان نسبت به تهیه مواد اولیه خود از جمله بتائین اقدام میکنند. از جمله مزیت های خرید محصولات با کیفیت داخلی از جمله بتائین میتوان به قیمت مناسب، در دسترس بودن مواد اولیه در هر زمان، سهولت در کنترل کیفیت و دریافت نمونه و آنالیز، کم شدن هزینه های حمل و نقل و ارسال، کمک به اشتغال زایی پایدار نیروهای داخلی، عدم خروج منابع ارزی کشور، رقابت سالم و موثر در تولیدات و … اشاره کرد.

شرکت پدید آورندگان جم بعنوان تولید کننده بتائین ممتاز کشوری از سال 1392 با تاسیس یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز شروع به فعالیت کرده و همواره کیفیت را از اصول تولید محصولات خود دانسته است.

سفارش بتائین

بتائین تولیدی معمولا به دو صورت فله و بسته بندی شده در دسترس مشتریان قرار میگیرد، تا با توجه به نیازها و محل نگهداری مواد اولیه و صد البته بودجه در نظر گرفته شده جهت دپو مواد اولیه نسبت به تهیه اقدام کنند.

شرکت پدیدآورندگان جم تولید کننده بتائین در حجم بالا بوده و  آمادگی خود را جهت همکاری با کارخانجات تولیدی محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی اعلام میدارد امید است این مطلب سرآغاز یک همکاری بلند مدت موفق باشد.در صورت نیاز به تامین این ماده می توانید از طریق فرم ثبت سفارش ، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top