skip to Main Content

تولید کننده بنزالکونیوم کلراید

5/5 - (1 امتیاز)

شرکت پدید آورندگان جم بعنوان تولید کننده بنزالکونیوم کلراید سالهاست که در بازار مواد اولیه فعال بوده و در این مطلب قصد داریم یک معرفی کلی از این محصول مهم داشته باشیم

 

بنزالکونیوم کلراید چیست؟

بنزالکونیوم کلراید یک ماده شیمیایی با کاربردهای گسترده بوده و به دلیل خواص ضد میکروبی گسترده آن در برابر باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها بسیار پرمصرف است.

بنزالکونیوم کلراید برای اولین بار در سال 1935 در بازار با عنوان کلرید زفیران عرضه شد و به عنوان ضد عفونی کننده برتر در بازار معرفی شد. در سال 1947، اولین محصول حاوی  بنزالکونیوم کلراید در آژانس حفاظت از محیط زیست  در ایالات متحده ثبت شد . از آن زمان، طیف گسترده ای از محصولات بر پایه  بنزالکونیوم کلراید مورد استفاده قرار میگیرد.  بنزالکونیوم کلراید از مصارف خانگی گرفته تا حوزه کشاورزی، از استفاده صنعتی گرفته  تا موارد مصرف بالینی را شامل می شود . کاربردهای دیگر  بنزالکونیوم کلراید شامل نرم کننده های پارچه ، بهداشت شخصی و محصولات آرایشی مانند شامپو، نرم کننده و لوسیون بدن و همچنین محلول های چشمی و داروهایی است .

بنزالکونیوم کلراید ها همچنین از رایج ترین مواد فعال در ضدعفونی کننده ها هستند  که در محیط های مسکونی، صنعتی و کشاورزی استفاده می شوند. کاربردهای ثبت شده اضافی برای  بنزالکونیوم کلراید ها  شامل کاربرد در سطوح داخلی و خارجی (دیوارها، کف، توالت ها و غیره)، ابزار و وسایل کشاورزی، دستگاه های مرطوب کننده، مخازن ذخیره آب، محصولات برای استفاده در استخرهای مسکونی و تجاری، حوضچه های تزئینی و فواره ها، خطوط و سیستم های آب، محصولات خمیر و کاغذ، و حفاظت از چوب میباشد. غلظت توصیه شده یا مجاز  بنزالکونیوم کلراید در محصولات مختلف به طور قابل توجهی با توجه به کاربرد متفاوت است. شاید به استثنای کشورهایی که مقررات سخت‌گیرانه‌تری را در مورد استفاده از  بنزالکونیوم کلراید اتخاذ کرده‌اند،  استفاده بالقوه از این ماده در حال افزایش است.

تولید کننده بنزالکونیوم کلراید شرکت پدید آورندگان جم

بیشتر بدانید:تولید کننده بتائین

مشخصات  تولید کننده بنزالکونیوم کلراید

یک شرکت تولید کننده بنزالکونیوم کلراید علاوه بر مجهز بودن به تجهیزات صنعتی تولید، باید تجارب بسیار خوبی در حوزه تولید کننده بنزالکونیوم کلراید داشته باشد تا علاوه بر تامین دائمی مواد اولیه مورد نیاز مشتریان، کیفیت مطلوبی را نیز ارائه نماید.

تولید کننده بنزالکونیوم کلراید باید تمامی مسائل زیست محیطی و مخاطرات انسانی تولید خود را به حداقل رسانده و در جهت توسعه زیرساخت های تولید صنعتی سبز قدم بردارد و در این بین استقرار نظام یکپارچه مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت تولید نقش اساسی دارد.

 

ثبت سفارش بنزالکونیوم کلراید

مراحل خرید بنزالکونیوم کلراید به ترتیب زیر است:

1.اطمینان از اعتبار و مجوزات کارخانه تولید کننده بنزالکونیوم کلراید

2.دریافت نمونه بنزالکونیوم کلراید به همراه برگه آنالیز

3.تست بنزالکونیوم کلراید در کارخانه مشتری

4.ثبت سفارش و مقایسه قیمتها

5.دریافت محصول بنزالکونیوم کلراید

استفاده از پشتیبانی فنی و مهندسی کارخانه تولید کننده

 

شرکت پدید آورندگان جم بعنوان تولید کننده بنزالکونیوم کلراید سالهاست که در بازار مواد اولیه فعال بوده است. در صورت نیاز به تامین این ماده می توانید از طریق فرم ثبت سفارش ، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top